Sponsering

“Geef uw bedrijf een boost door Stella Maris Waterscouting te sponsoren!

Als gepassioneerde en actieve waterscoutinggroep zijn we constant bezig met het bieden van kansen voor de jeugd om te groeien, te leren en plezier te hebben op het water. Met uw steun kunnen we onze missie nog verder uitdragen en nog meer jongeren bereiken.

Door een specifiek project te adopteren of een vast bedrag te sponsoren, kunt u niet alleen een directe impact hebben op de ontwikkeling van onze jeugdleden, maar ook uw bedrijf promoten aan een breed publiek. We bieden verschillende mogelijkheden voor samenwerking, zodat u kunt kiezen wat het beste aansluit bij uw bedrijfsdoelen.

In ruil voor uw sponsoring, bieden we opvallende reclamevermeldingen op onze gevel, op onze website en via onze sociale media-kanalen. Uw bedrijfsnaam zal worden gezien door onze leden, hun families en de lokale gemeenschap, waardoor u waardevolle exposure krijgt.

Bovendien nodigen we u uit om deel te nemen aan onze evenementen en activiteiten, waar u de kans krijgt om uw bedrijf persoonlijk te presenteren en relaties op te bouwen met potentiële klanten en partners.

Door samen te werken met Stella Maris Waterscouting, investeert u niet alleen in de toekomst van onze jeugd, maar versterkt u ook uw merk en laat u zien dat uw bedrijf betrokken is bij de gemeenschap. Neem vandaag nog contact met ons op om de mogelijkheden voor sponsoring te bespreken en samen te bouwen aan een betere toekomst voor onze jeugd!”

Contactformulier

Hartelijk dank voor uw interesse in sponsoring. Wij kijken uit naar uw aanvraag en hopen spoedig met u samen te werken!